Sesizări
Folosește contul online ca să ne transmiți o sesizare!
Cel mai simplu mod în care ne poți transmite o sesizare sau o cerere de informație este din contul tău online, pe care îl poți folosi indiferent dacă ești consumator casnic, business, producător de energie electrică sau prosumator.
Creează, simplu și rapid, un cont online la noi pe site. Intră direct în cont, dacă ai deja unul.
În pagina principală din contul tău vei găsi, în meniul din partea dreaptă, categoria „Serviciul online Sesizări”.
Dă click pe opțiunea „Înregistrează o cerere (reclamație, sesizare, cerere de informații)”.
La „Tipologie” alege categoria „Cereri”. În câmpul „Tipar” vor fi afișate diferite cereri – selecteaz-o pe cea care se potrivește cel mai bine nevoii tale.
Ne poți trimite o sesizare (despre sustrageri de energie/echipamente, starea instalațiilor, iluminat public, compensații și altele), o cerere de informații sau o reclamație (despre tensiune și alte date tehnice legate de energia electrică distribuită, contoare, deconectare și altele).
Ca să ne transmiți o sesizare, ai la îndemână și formularul din pagina Contact! Selectează categoria „Sesizări”, urmează pașii conform instrucțiunilor din formular, iar noi vom prelua solicitarea ta și îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil!