Informații generale despre compensații

În cazul în care nu reușim să îndeplinim anumite activități ce țin de distribuția energiei electrice, avem obligația legală să-ți acordăm compensații.

Cum se acordă compensațiile

Dacă e cazul, vei primi compensațiile automat, fără să faci vreo cerere în acest sens. Poți primi compensațiile de la furnizor (dacă ai încheiat contractul de distribuție prin intermediul furnizorului de energie electrică) sau direct de la noi (dacă ai încheiat contractul de distribuție cu noi).

În scenariul în care contractul de distribuție de energie electrică e încheiat prin furnizorul tău, iată cum vei primi compensațiile:

  • noi, distribuitorul de energie de energie, informăm furnizorul despre compensație, în cel mult 15 zile calendaristice din momentul în care stabilim că este nevoie să primești o sumă de bani;
  • odată informat, furnizorul are la dispoziție 30 de zile calendaristice să-ți plătească compensația.

Dacă ai încheiat contractul de distribuție de energie electrică direct cu noi, te vom informa că vei primi o compensație din partea noastră. Banii vor intra în contul tău în mult 30 de zile calendaristice.

Compensații pe care le poți primi în cazul unor întreruperi

În situația în care nu reușim să-ți realimentăm cu electricitate casa ori afacerea într-un anumit număr de ore de la apariția unei întreruperi de curent, potrivit Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE), e posibil să primești anumite compensații din partea noastră.

De asemenea, poți primi compensații și dacă, într-un an, sunt prea multe întreruperi de curent. Mai multe detalii despre acordarea compensațiilor în caz de nealimentare găsești aici.

Compensații pe care le poți primi pentru întârzieri la racordare

Racordarea la rețea este unul dintre cele mai importante servicii pe care le asigurăm consumatorilor, alături de distribuția energiei electrice și măsurarea consumului și producției de energie electrică.

Racordarea la rețea implică parcurgerea unor etape clare, iar pentru multe dintre ele suntem responsabili. Pentru fiecare dintre etapele racordării de care ne ocupăm, suntem obligați prin lege să ne încadrăm în anumite perioade de timp. Dacă nu reușim să respectăm termenele legale, ai dreptul să primești compensații din partea noastră. Vezi mai multe informații despre compensațiile pe care le poți primi pentru întârzieri la racordare aici.

Compensații pentru întârzierea răspunsurilor la solicitările tale

Fie că ne trimiți o solicitare despre racordarea la rețea, fie că vrei să afli informații despre datele de consum pe care le înregistrează contorul tău, încercăm să-ți răspundem în cel mai scurt timp posibil.

În situațiile în care nu reușim să-ți răspundem în numărul maxim de zile calendaristice prevăzut în lege, îți vom acorda compensații. Citește mai multe aici.

Compensații pe care le poți primi dacă întârziem reconectarea, montarea, înlocuirea sau citirea contorului

Când, din motive obiective, întârziem cu reconectarea, cu montarea contorului nou cu sau înlocuirea unuia defect ori cu citirea contorului, suntem obligați prin lege să-ți oferim anumite compensații.

Informații suplimentare găsești aici.

Nu am găsit nici un rezultat, încercați alt cuvânt!