Responsabil

client

Durată estimată

10 zile lucrătoare

Descarcă și completează aici cererea pentru acordarea despăgubirilor. Apoi, este nevoie să o transmiți către furnizorul tău de energie electrică, în cel mult zece zile lucrătoare.

 

Creează un cont online

Responsabil

furnizorul și distribuitorul

Durată estimată

3 zile lucrătoare

După ce primește cererea ta, furnizorul o transmite mai departe către noi, distribuitorul tău de energie electrică, în maximum trei zile lucrătoare.

Responsabil

distribuitor

Durată estimată

10 zile lucrătoare

Odată ce primim cererea, te contactăm și stabilim când putem să venim la tine acasă pentru verificarea celor semnalate. De la primirea cererii, suntem obligați să verificăm situația în cel mult zece zile lucrătoare.

Responsabil

distribuitor

Durată estimată

3 zile

După verificare, evaluăm situația și, în maximum trei zile de la vizita în teren, transmitem furnizorului dacă vei primi sau nu despăgubiri.

Responsabil

furnizorul

Durată estimată

3 zile

În cel mult trei zile după ce primește concluzia noastră, furnizorul îți va transmite decizia.

Responsabil

client

Durată estimată

60 zile

Dacă urmează să primești despăgubiri din partea noastră, o să fie nevoie să revii către furnizor cu o serie de documente justificative (factură/bon fiscal/declarație pe propria răspundere care să includă dată achiziției) pentru fiecare aparat defect, în cel mult 60 de zile lucrătoare de la primirea înștiințării documentelor justificative.

Responsabil

furnizorul și distribuitorul

Durată estimată

5 zile lucrătoare

După ce primim actele respective de la furnizorul tău de electricitate, calculăm cuantumul despăgubirilor și informăm furnizorul, în maximum cinci zile lucrătoare.

Responsabil

distribuitor

Durată estimată

– zile

Furnizorul va plăti despăgubirile către tine; termenul în care furnizorul va face plata despăgubirilor este menționat în contractul de furnizare pe care l-ai încheiat cu acesta.